Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Hej!

Av Anna - 28 oktober 2012 19:30

Hej, ingen vet vem jag är tror jag! Men en väninna till mig tipsade mig om bloggplatsen.se, och jag skapade därför en blogg. Min lilla vän heter Filippa, kanske låter som ett barn men det är hennes namn. Hennes blogg heter novellochsagor.bloggplatsen.se. Rekomenderar den! Själv läser jag den, den är super. Men innan du läser hennes blogg, läs min. Jag kommer skriva lika mycket som Filippa. Alltså minst tre gånger per dag.

Jag heter i alla fall Anna! Min signatur/autograf är Ann@ ♥ Så varje gång jag svarar på en fråga eller en kommentar, skriver jag alltid det i slutet. Så inte någon behöver undra... Om du vill veta något om mig är det bara att skicka en fråga. Jag kommer fixa med bloggen ett tag innan jag börjar skriva. Jag ska nog skriva nästan samma saker om Filippa. Men jag kommer inte härma!

Sagan jag ska skriva ska handla om Annas (jag valde mitt egna namn, vet ej varför!) Men kom alltid ihåg: JAG HÄRMAR INTE. Men när/om ni ska läsa mina noveller kanske det kommer påminna om Filippas... Jaja, nu ska jag i alla fall greja med utseendet med bloggen osv.

PS. Jag skriver alltid min autograf i slutet av ett inlägg också.


/Ann@ ♥

 
 
Ingen bild

Petra Henriksson

29 oktober 2012 07:22

Älskar din blogg! Skriv så mycket du kan... <3<3<3<33<3

Anna

29 oktober 2012 07:25

Tack! Ska försöka skriva så gott jag kan.
Hej då och tack för din kommentar!

/Ann@ ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 december 2012 08:18

- Klara, sätt dig på din plats! ropar fröken.  Jaså nu märker fröken vad Markus och Klara håller på med. Klara går otacksamt tillbaka till sin plats. Jag rynkar på pannan. Klara glor irriterat på mig. Det ser ut som om hon typ tänker: "Du ska inte ...

Av Anna - 29 oktober 2012 07:33

Till slut stannar bussen. Karro och jag kliver av samtidigt. - Vad ska du ha för lektion nu? frågar jag Karro medan vi går i korridoren till våra skåp. - Matte, du då? Jag tänker efter en stund, sedan kommer jag på: - Tror jag ska ha biologi....

Av Anna - 28 oktober 2012 19:46

Jag vill inte förlåra Leo. Ni kanske undrar vem Leo är? Jo, det är nämligen min söta hund som är Leo. Jag kommer aldrig lämna honom, och han kommer aldrig lämna mig. Men jag har ju inte frågat honom precis, men jag har i alla fall lovat mig själv och...

Presentation


Hej! Jag heter Anna och jag skriver olika noveller här på denna bloggen. Jag kanske kommer ändra själva utseendet och färger på bloggen ofta! Läs? :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta läser du min novell?
 Varje timme.
 Aldrig.
 Varje dag.
 Första gången dör mig nu.
 En gång i månaden.
 En gång om året.
 En gång i veckan.
 Annat.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards